20 de novembro de 2012

Like the finest wine!



Well you've heard about love givin' sight to the blind 
My baby's lovin' cause the sun to shine 
She's my sweet little thang.... 
She's my pride and joy 
She's my sweet little baby.... 
I'm her little lover boy 

Yeah I love my baby.... 
Heart and soul 
Love like ours won't never grow old 
She's my sweet little thang.... 
She's my pride and joy 
She's my sweet little baby.... 
I'm her little lover boy 

Yeah I love my lady.... 
She's long and lean 
You mess with her.... 
You'll see a man get mean 
She's my sweet little thang.... 
She's my pride and joy 
She's my sweet little baby.... 
I'm her little lover boy 

Well I love my baby.... 
Like the finest wine 
Stick with her until the end of time 
She's my sweet little thang.... 
She's my pride and joy 
She's my sweet little baby.... 
I'm her little lover boy 

Yeah I love my baby.... 
Heart and soul 
Love like ours won't never grow old 
She's my sweet little thang.... 
She's my pride and joy 
She's my sweet little baby.... 
I'm her little lover boy

Sem comentários: